فراروم ؛ سامانه جلسات مجازی یا آنلاین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
سامانه فراروم، سامانه برگزارکننده جلسات و وبینارهای آنلاین ارائه کلیه خدمات برگزاری جلسات مجازی شرکت ها، ارگان ها، مدارس، دانشگاه ها و موسسات علمی // با فراروم دغدغه مشکلات شرکت کنندگان در برگزاری و ورود به وبینارها حل شده

سامانه های به نسبت خوبی امروزه برای برگزاری جلسات آنلاین راه اندازی شدند. سیستم های خارجی نظیر ادوبی کانکت، زوم، اسکایپ و …

خب به نظرتون چی شد که رفتیم سمت فراروم؟!

اکثر سیستم ها نظیر ادوبی کانکت، زوم و اسکایپ بعضا نیاز به نرم افزار جانبی دارند. دوستانی که احتمالا با یکی از این سیستم ها کار کرده باشند میدانند که استفاده از اکستنشن های اضافی و یا نرم افزار جانبی چقدر میتواند برای کاربران جدید زمانبر باشد و یا موجب پیچیدگی شرکت یک نفر در همایش، کنفرانس یا جلساتشان شود. البته اخیرا در سال اخیر سعی کردند که سرویس های خودشان مبتنی بر وب کنند اما صرفا برخی از آن ها نظیر اسکایپ موفق بوده و خوب پیشرفته و بعضا نسخه هایی که در ایران از ادوبی کانکت یا … استفاده میشود، نسخه های خیلی بروزی نیستند و همین موجب میشود که کاربران همچنان نیازمند نصب اکستنشن و نرم افزار جانبی در پلتفرم های مختلف باشند.

از طرف دیگر؛ مشکلی که بعضا خیلی از این سیستم های جلسات آنلاین موجود گریبانگیر کاربرانشان هست (نظیر مواردی که گفته شد)، بحث ارتباطات و ترافیک مصرفی آن هاست. اسکایپ یا زوم که برنامه شان مشخص هست و ترافیک بین الملل برایشان ثبت میشود. حتی در برخی ISP ها زوم ممکن هست پاسخگو نباشد و کاربران مجبور باشند تا از ابزارهای عبور از تحریمهای اینترنتی نظیر شکن یا VPN استفاده کنند. چون ادوبی کانکت محصول تجاری و پولی هست، لذا در ایران اغلب آن ها از نسخه های قدیم و یا کرک شده سیستمی استفاده میکنند و همین موجب بروز یک سری مشکلات عدیده برای کاربران شده است.

سامانه جلسات مجازی فراروم چیست و چه امکاناتی دارد؟

سامانه جلسات مجازی و آنلاین فراوم، بستری برای برگزاری وبینارها و جلسات آنلاین هست که تماما فارسی بوده و برای شرکت ها، ارگان ها و موسسات علمی آموزشی بهینه شده است. یکی از نکات بارزی که این سامانه دارد، عدم پیچیدگی در ورود کاربران به جلسات هست. درواقع نیازی به هیچ نرم افزار جانبی نبوده و صرفا کافیست از طریق مرورگر وب به اتاق یا جلسه مجازی در فراروم وارد شد و با سایر مخاطبین در ارتباط بود.

نمایی از صفحه ابتدای سامانه جلسات مجازی فراروم
نمایی از صفحه ابتدای سامانه جلسات مجازی فراروم

تلاش شده که ظاهر کاربری فراروم به گونه ای باشد تا برای همه فارسی زبانان بهینه و ساده طراحی شود. همچنین در رنگ بندی ظاهری نیز تلاش شده تا در عین ایجاد شور و شوق به فعالیت و تعامل، توجه به قسمت ارائه مطالب بیشتر شود.

کاربران میتوانند به راحتی از قسمت گفتگوی عمومی با همه کاربران در ارتباط باشند و روی مطالب مختلف به بحث و گفتگو در قالب متن بپردازند. همچنین مسئول جلسه (معلم، استاد، مدیرجلسه یا هر شخصی که ارائه دهنده هست) به راحتی میتواند از طریق ابزارهایی که دراختیار وی گذاشته شده، به راحتی مطالب و مفاهیم را با آن ابزارها نظیر قلم، اشکال، متن و … ترسیم نماید و با کاربران ارتباط نزدیک برقرار کند.

نمایی از سامانه جلسات مجازی فراروم - ترسیم اشکال و نوشتن در تخته سفید فراروم
نمایی از سامانه جلسات مجازی فراروم – ترسیم اشکال و نوشتن در تخته سفید فراروم

همچنین در قسمت یادداشت های اشتراکی این جلسه، کاربران میتوانند با یکدیگر در خلاصه سازی جلسه کمک کنند و موجب شوند تا در انتهای جلسه، یک جزوه و یا نوشته مشترک خلاصه و مفید داشته باشند.

نمایی از سامانه جلسات مجازی فراروم - ترسیم اشکال مختلف به همراه نوشتن متن
نمایی از سامانه جلسات مجازی فراروم – ترسیم اشکال مختلف به همراه نوشتن متن

فراروم قادر هست که با پلاگین وردپرسی خود به وردپرس و همچنین مودل متصل شود و برای کاربردهای متنوع علمی آموزشی و همچنین کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرارگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *