عمدتا زمانی که کاربران از VPN استفاده میکنند این اتفاق رخ میدهد. اینترنت خود را چک نمایید و در صورت استفاده از VPN، آن را خاموش نمایید و صرفا از اینترنت با سرعت بالا و بدون هیچگونه پراکسی یا vpn وارد اتاق جلسات و کلاس های درس شوید.
همچنین این موضوع را با فراهم کننده زیرساخت جلسات خود در میان بگذارید تا چنانچه مشکل در شبکه ارتباطی سرورهای میزبان باشد، مرتفع نماید. گاهی اوقات ارتباطات بین دیتاسنتری هم دخیل میباشد. سعی کنید اینترنت خود را عوض کنید و چنانچه همچنان روی اینترنت دیگر هم همین مشکل را داشتید، آن را با مسئول جلسه در میان بگذارید.