موضوع تفاهم نامه
شرح خدمات کلاس آنلاین فراروم ویژه مدارس و شرکت ها (در ادامه در صورت لزوم از لفظ مشتری برای نماینده مشتری و نماینده شرکت استفاده میشود)
مدت تفاهم نامه
این تفاهم نامه به مدت مقرر در دوره انتخاب شده مشتری میان طرفین منعقد می گردد و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید میباشد.
امکانات سرویس آنلاین
متناسب با پلن انتخابی مشتری، فراروم متعهد به ارائه خدمات و تخصیص امکانات میگردد
تعهدات فراروم:
- فراروم موظف است سرویس مورد نظر را با توجه به محدودهی اختیارات خود با بهترین کیفیت ارائه دهد.
- مواردی که از حوزهی اختیارات فراروم خارج است عبارتند از:
- پایین بودن کیفیت اینترنت
- قطع برق
- حملهی سایبری
- مشکلات سخت افزاری
- در صورتی که فراروم ارائهی سرویس خود را متوقف کند (در حوزهی اختیارات خود) ملزم به پرداخت هزینهی کل سرویس میباشد.
- فراروم موظف است به روزرسانیهای احتمالی و احتمال اختلال در سیستم را در هنگام بروزرسانی یک روز قبل از آن اعلام کند.
- فراروم موظف است سرویس کلاس همزمان را برای تعداد کاربران همزمانی که در این تفاهم نامه ذکر شده است ارائه دهد. هیچگونه مسئولیتی برای ارائهی همزمان به کاربران بیشتر وجود ندارد
- در صورتی که کاربران بیشتری به طور همزمان از این سرویس استفاده کنند، هیچگونه تعهدی برای ارائهی سرویس با کیفیت برای هیچ کدام از کاربران وجود نخواهد داشت.
- امکان ضبط کلاسها در صورتی که در شرح خدمات قرار داشته باشد فراهم میباشد، حجم مورد نیاز برای ضبط کلاسها نباید از حجم ذکر شده از تفاهم نامه فراتر رود.
- تعهدی برای نگهداری فایلهای ضبط شده بیشتر از حجم مشخص شده وجود ندارد.
- فراروم موظف است در صورتی که در پلن مشتری وجود داشته باشد، امکان گرفتن فایل پشتیبان از محتواهای منتشر شده در کلاسهای آنلاین را فراهم کند، فراروم هیچگونه مسئولیتی در قبال نگهداری فایل پشتیبان ندارد و مدرسه باید خود مسئولیت دریافت و نگهداری از فایلهای پشتیبان را به عهده بگیرد.
تعهدات مشتری
- مشتری متعهد است تعهدات مالی خود را به موقع پرداخت نماید، در صورت عدم پرداخت به موقع امکان ارائهی سرویس وجود نخواهد داشت.
- مشتری متعهد است مجوزهای لازم برای برگزاری کلاسهای آنلاین را خود فراهم آورد.
- مشتری متعهد است مطابق قوانین جمهوری اسلامی در برگزاری کلاسهای آموزشی اقدام کند.
- مشتری موظف است سرویس اینترنت مناسب در اختیاری کاربران خود (معلمین و دانشآموزان، و …) قرار دهد.
- مشتری موظف است مطابق تعداد کاربران همزمان و حجم انتخابی برای فایلها از سرویس استفاده کند، استفادهی بیشتر از سرویس موجب قطع کل سرویس برای مدرسه میگردد.
- مشتری خود مسئول مدیریت اکانتهای مربوط به خود شامل اکانتهای معلمین، دانشآموزان و … میباشد.
- هر گونه تغییر در سرویس تنها از طریق رسمی و سامانه پشتیبانی فراروم قابل امکان میباشد.
لغو سرویس
- در صورتی که کمتر از یک هفته از زمان شروع سرویس گذشته باشد با کسر ۲۵ درصد از کل مبلغ سرویس، مابقی پیش پرداخت برگشت داده میگردد.
- با توجه به تهیهی امکانات سخت افزاری برای ارائهی سرویس، در صورتی که بیش از یک هفته از زمان ارائه سرویس گذشته باشد، هیچ گونه مبلغی قابل برگشت نخواهد بود.
مرجع حل اختلاف
در صورت بروز اختلاف، طرفین با مذاکره نمایندگان در مورد اختلاف به مصالحه رسیده و درصورت عدم مصالحه رای نظام صنفی رایانه ای و ستاد توسعه فناوری اطلاعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد قبول طرفین خواهد بود
شرایط اضطرار
با توجه به نوسانات نرخ ارز، امکان ارائهی اصلاحیه قیمت در صورتی که نرخ دلار بیشتر از ده درصد از زمان شروع سرویس افزایش داشته باشد وجود دارد.